.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ممنوعيت احداث ساختمان‌هاي اداري در گرگان
استاندار گلستان پيشنهاد كرد تا معاونت عمراني استانداري گلستان طرح ممنوعيت احداث هرگونه ساختمان اداري در هسته مركزي شهر گرگان را بر اساس ضوابط خاص در كميسيون ماده پنج تصويب كرده و به شهرداري گرگان ابلاغ كند ...
ممنوعيت احداث ساختمان‌هاي اداري در گرگان

استاندار گلستان ممنوعيت احداث ساختمان‌هاي اداري در سطح شهر گرگان را پيشنهاد كرد.

جواد قناعت در جلسه شوراي اداري شهرستان گرگان اظهار داشت: با توجه به وضعيت ترافيك موجود در مركز استان و رشد روز افزون جمعيت اين شهرستان ممنوعيت احداث هرگونه ساختمان اداري در هسته مركزي شهر گرگان بايد در دستور كار ماده پنج قرار گيرد.

وي پيشنهاد كرد تا معاونت عمراني استانداري گلستان طرح ممنوعيت احداث هرگونه ساختمان اداري در هسته مركزي شهر گرگان را بر اساس ضوابط خاص در كميسيون ماده پنج تصويب كرده و به شهرداري گرگان ابلاغ كند.

استاندار گلستان گفت: مديران دستگاه‌هاي اجرايي ضمن پيگيري اجرايي شدن مصوبات سفر اول و دوم رئيس جمهور بايد طرح‌ها و برنامه‌هاي خود را براي سفر سوم هيئت دولت آماده كنند.

قناعت به نامگذاري امسال با نام همت مضاعف و كار مضاعف از سوي مقام معظم رهبري هم اشاره كرد و اظهار داشت: نامگذاري سال‌ها اختصاص به همان سال ندارد، بلكه اين نامگذاري‌ها به مثابه حلقه‌هاي زنجير به يكديگر متصل هستند.

استاندار گلستان در خصوص موضوعات طرح شده در جلسه شوراي اداري شهرستان گرگان گفت: با انتقال اداره دخانيات از مركز شهر به خارج از محدوده شهري موافق هستم و مدير كل دخانيات استان موظف است هرچه سريع‌تر نسبت به انعكاس موضوع به مقامات بالاتر و جلب رضايت آنان اقدام كند.

وي در خصوص موضوع احداث ساختمان هلال احمر در مركز شهر گفت: با وجود مخالفت با هرگونه ساخت و ساز در محدوده شهري با استقرار ساختمان هلال احمر به دليل كاربري عمومي و امدادي آن با سه شرط موافقت مي‌شود.

قناعت افزايش ظرفيت پاركينگ تا مرحله استفاده عمومي، استفاده از 30 درصد فضاي كنوني و اختصاص فضاي مازاد به فضاي سبز را سه شرط اصلي موافقت با احداث اين ساختمان در مركز شهر عنوان كرد.

وي از مديريت هتل پارتيا خواست تا فاز اول اين هتل در دهه فجر امسال به بهره‌برداري برسد و ادامه داد: با راه‌اندازي اين هتل همايش‌هاي ملي و بين‌المللي در آن قابل اجرا خواهد بود.

استاندار گلستان همچنين شهردار گرگان را موظف كرد تا مسير دامپزشكي تا ميدان بسيج را تا هفته دولت آماده بهره‌برداري كند و گفت: شهرداري بايد زيرگذر ميدان ترمينال را نيز تا 15 خرداد ماه جاري به بهره‌برداري برساند.

وي موضوع احداث بلوار بهزيستي را منوط به نشست مشترك معاونت عمراني استاندار، شهردار گرگان و رئيس دانشگاه علوم پزشكي اعلام كرد و گفت: به منظور احداث اين بلوار اين نشست هرچه سريع‌تر بايد صورت گيرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مازندرانی 29 فروردين 1389
آقای قناعت خدائی اگر اصولگرا هستید در زمانی که رو به دریای خزر دارید به چپ( جهت اصلاح طلبان) نگاه نکن چون زمانه اجازه نمی دهد برگردی به مازندران و استاندار اینجا شوی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.